IT / KommunikációBudapest III.

Hírflip

Hírflip a hírösszesítő rendszer

A Hírflip a hírösszesítő rendszer, ami mesterséges intelligencia segítségével gyűjti össze, kategorizálja és a felhasználó́ érdeklődési körérének megfelelően mutatja be minden oldal cenzúrázatlan cikkeit ingyenesen.

Azzal a problémával találkoztam, hogy nincsen időm elolvasni minden hírt, hogy teljes a képem legyen a világról mert rengeteg időt vesz igénybe.

Biztos ismeritek azt az érzést, hogy jó lenne napra késznek lenni, de nincsen idő mindennek utánajárni egyesével. Pedig ebben a média zajban több forrása van szükségünk ahhoz, hogy tájékozottak maradjunk.

A hírek árnyalták a saját véleményemet amikor rájöttem, hogy a történet egyik felér ismerem csak. Elkezdtem utánajárni a témának és rájöttem rengeteg időt és energiát igényel, amit sokan nem akarunk erre áldozni. Így született meg a Hírflip koncepciója.

Miért lettél vállalkozó?

Szabadúszó marketingesként elkezdtem márkát építeni mert ez növeli a felhasználói elkötelezettséget. A Hírflip már jelen van a legtöbb közösségi média felületen, mint a LinkedIn, Twitter, Facebook, Instagram és a Tiktok ahol már több tízezer elkötelezett követőnk van. Mostanra NFT-ket adtunk ki és több mint 7 millió embert értünk el a saját GIF pakkukkal.

Milyen termékekkel, szolgáltatásokkal foglalkozol?

Elérhetővé tesszük az összes hírt egy helyen, mert mindenkinek kijár, hogy saját véleményt alkothasson. Az internet a tudás megosztásról és a szabadságról szólt eredetileg amire a rákerült vélemény buborékokat próbáljuk megszüntetni.

A bevételeink nem a felhasználóktól jönnek, hanem a hír forrásoktól ugyan úgy, mint bármelyik más aggregátor oldal esetében

Mire vagy büszke vállalkozóként? / Miért vagy büszke a vállalkozásodra?

Személyre szabott a tartalmakat kínálunk adatkereskedelem nélkül, a technológiai hátterünk erősebb, nagy letöltő bázissal rendelkezünk, akik elkötelezettek a márka felé már az indulás elött.

Hogyan segítik a digitális, online eszközök a vállalkozásod működését?

A “hagyományos” interneten is könnyen felhúzhatunk falakat magunk köré, elég csak arra gondolni, hogy valaki beér a munkahelyére és az első kávéja mellett átpörgeti a híreket. Ilyenkor a legtöbb felhasználónak megvan a bevett rutinja, hogy melyik oldalakat keresi fel. Ez ugyanúgy eredményezhet véleménybuborékot és éppen ez az, amit szeretnénk a Hírflippel megváltoztatni.