KézművesBudapest XII.

Ölelő pléd

Gyönyörű plédeket, párnákat alkotunk, pozitív gondolatokkal.

Zsuzsi vagyok, kreatív gondolkodó, újságíró, kommunikációs szakember és CSR szakértő. Állandó munkám mellett született az ötlet, így megalkottam az Ölelő Pléd márkát valamint az Angyal Maci Budapest márkát. (arról majd lejjebb, de nézd meg azt is: www.angyalmaci.hu )

Szerintem a szeretet mozgatja a világot. Mindkét brand erről szól, az érzelmekről és azok megnyilvánulásáról kreatív módon.

Budapesten működünk, a plédeket Magyarországon gyártjuk. Finom plédeket alkotunk, pozitív gondolatokkal, szívmelengető üzenetekkel, melyek rendhagyó és különleges ajándékok. Az Ölelő plédek kedves szavai, kívánságai szó szerint átölelik a testet, lelket és így hozzájárulnak ahhoz, hogy jobban érezzük magunkat.

Különböző feliratokkal és design-nal tervezzük a plédeket, hogy mindenki megtalálja, ami neki kedves. Kérhetsz egyedi plédet is, fotóval, saját szöveggel, minden elképzelést megvalósítunk, kérésre egyedi szöveget is írok. Egy életre szóló emlék lehet a pléd Édesanyádnak, vagy anyától, apától felnőtt gyermekének, vagy kicsi gyermekének. Szerelmednek a legszebb szerelmes mondatokkal és egy puha pléddel elmondhatod mennyire szereted őt. Családtagjaidnak is ajándékozhatod a plédet, ha szeretnéd biztatni őket, támogatást adni nekik. Meglepheted vele legjobb barátnődet, barátodat születésnapján.

A takarókhoz párnahuzatot is készítünk 40×40 cm méretben. Böngésszetek a weboldalon, rendelni itt lehet: www.olelopled.hu

Miért lettél vállalkozó?

Még televíziós újságíróként és kismamaként lettem vállalkozó 20 évvel ezelőtt. Persze amikor csak lehetett, alkalmazotti státuszban dolgoztam - ez volt az A lábam - de mindig volt egy B lábam is - mint kisvállalkozó. Hiába na, szeretek dolgozni...

Milyen termékekkel, szolgáltatásokkal foglalkozol?

Az Ölelő Pléd márkát valamint az Angyal Maci Budapest márkát alkottam meg nemrégiben. Mindkettőnél az a fontos, hogy az embereknek segítek.

Szerintem és mások szerint is abszolút egyedi az, amit csinálok.

Az Ölelő Plédek esetében a varázslat az, hogy vannak állandó minták, de a designt és minden mást meg lehet változtatni, személyre szabni. A szöveg választható, a megszólítás, aláírás és bármi más is cserélhető, a legfurcsább fotó is rátehető. ( Ha pl. Lajoskomárom feliratot akarsz a plédedre helyiségtáblaként, az lesz. :-) - most volt egy ilyen rendelésünk)

Az Angyal Maci Budapest esetében a fő profil az, hogy segítünk a gyász feldolgozásában, vagy távollévő szeretted hiányát enyhíteni!

Minden termék egyedi és személyre szabott, célunk, hogy elégedett legyen, aki hozzánk fordul. A legnagyobb tisztelettel bánunk a nekünk átadott személyes tárgyakkal és információkkal. Minőségi anyagokat használunk a macik elkészítéséhez, kis csapatunk szakértő módon dolgozik. Ez spirituális küldetés.

Mire vagy büszke vállalkozóként? / Miért vagy büszke a vállalkozásodra?

Büszke vagyok arra a sok kedves emberre, megrendelőre, aki hozzám fordult, az ő visszajelzéseikre. Számos megható köszönetre, amiket kapok. Az emberek elérzékenyülnek a munkánk láttán és ez így van jól.

Örülök, hogy segíthetek.

Büszke vagyok azokra akik a munkafolyamatokban részt vesznek, mind nagyszerű, ügyes és megbízható emberek. Sokáig terveztem és minden részletét kidolgoztam, hogy miként működhetünk a legjobban. A honlapjaink jól sikerültek, sok munka volt velük. Hálás vagyok, hogy ezen az úton járhatok és megvalósíthattam az álmomat. Persze folyamatosan változik minden és tele van a fejem újabb ötletekkel.

Hogyan segítik a digitális, online eszközök a vállalkozásod működését?

A digitális technológia nélkül nem menne minden ilyen flottul. A honlapjaim webshopként működnek. Régen csak ámulattal figyeltem, ha valakinek ilyenje volt.

A kommunikáció területén szerintem minden eszközt egyformán kell használni, nem elég csak a közösségi oldalakra támaszkodni. Az ügyfelek megtalálnak a facebookon, webshopban, a médiában, e-mailen, okos telefonon, 24 órában tudnak reagálni, vásárolni. Ez csodálatos a mai korban. Ami a legfontosabb azonban a termékek minősége mellett, az emberi hang és a kiváló ügyfélszolgálat, vagyis az ügyfélélmény.