Az Eventer alapvetően azért jött létre, mert szerettem volna többet kihozni a dolgokból és alkotni valami különlegeset. Munkámmal pedig szeretnék másokat támogatni és hozzájárulni, hogy vállalkozásuk minél eredményesebben és hatékonyan működhessen.
- Virtuális asszisztensként, a távolból segítem vállalkozásod működésének sikerességét.
- Arculat tervezéssel egyedi képet alkotunk a márkádról, amely segítségével beazonosíthatóvá válik a vevőid számára.
- Közösségi média menedzserként a céged értékeit és céljait képviselve a social médiában én leszek a szóvivőd.
Milyen feladatokat bízhatsz Rám?
👩💻Dokumentum írás, szerkesztés, készítés
👩💻Excel dokumentumokkal kapcsolatos feladatok (pl:. adatrögzítés, kimutatás, statisztika készítése stb.)
👩💻Igényes prezentációk készítése
👩💻Minden olyan adminisztratív tevékenység, amely személyes jelenlét nélkül elvégezhető
👩💻Grafikai megbízások (pl:. logó, plakát, névjegykártya stb.)
👩💻Közösségi média menedzsment (Facebook, Instagram oldalak készítése, kezelése, moderálása, egységes megjelenés kialakítása, hirdetések stb.)
Nehéz rávenni magad, hogy kiszervezd a feladataidat❓Úgy érzed más nem tudná megoldani őket❓
Néha igazán jó, ha egy külső szemlélő átnézi és rendszerezi őket. Ha kiválasztod a megfelelő szakembert, akkor rengeteg időt spórolhatsz. ⏰
Keress meg ötleteiddel, céljaiddal és segítek megvalósítani őket.
Hozd létre saját vállalkozói profilod!