„Űrsebességgel a világhírnév felé. Pár éve még nem volt több, mint egy nagyszerűnek tűnő ötlet, ma viszont már a világ legnagyobb seregszemléin hoz el termékeivel szakmai díjakat, borsot törve az évtizedek óta ezen nemes növény feldolgozásával foglalkozó, világhírű vállalkozások orra alá, felrajzolva Magyarországot a piac térképére. Mondhatni, hogy országunk mindig is nagyhatalom volt, ha paprikáról van szó, de ők egy hazánkban hagyományokkal nem rendelkező szegmensével kezdtek el foglalkozni, nevezetesen a legcsípősebb paprikákkal, azaz a chilivel. 2012-ben családi vállalkozásként indult el egy kis hajdú-bihari településről a cég, amely az azóta eltelt pár esztendőben berobbant a magyar köztudatba.”
Nagyszüleimtől és szüleimtől ezt a remek példát láttam, nem mellesleg a kreativitásnak szabadság kell, alkalmazottként pedig nem feltétlen tudnám megvalósítani mindazt, amit eddig.
A Sárréti ChiliFarm széles termékpalettáján megtalálhatóak chili szószok, krémek, édességek, őrlemények, fűszerek, savanyúság. Továbbá szolgáltatásainkhoz tartozik a farmlátogatás szervezése, bemutató tartása, termékkóstoló, tematikus előadások és az egyik legkedveltebb, az erősevő versenyek szervezése Magyarországon.
A legbüszkébb arra vagyok, hogy a családi vállalkozásunk egészséges körülmények között évről-évre fejlődik, megújul. A szüleim teherbírására és soha fel nem adására. Továbbá személyes sikerek közé sorolnám, hogy 2019-ben a New York Times újságírója és fotósa készített velünk riportot, ebben az évben tavasszal a Forbes Magyarország írt rólunk egy 4 oldalas cikket, bekerülhettem a 2019-es Forbes 30 sikeres 30 év alatti listára, előadást tarthattam az Ecommerce Expo-n, elmesélhettem a sztorinkat a Telekom Most forumon Bombera Krisztának. Sikeresen digitalizáltam 2013-ban a vállalkozásunkat. Komoly közösségi média jelenléttel és egy stabil webáruházzal. Mindez a család összetartása nélkül nem valósulhatott volna meg.
A lehető legpozitívabb értelemben segítik a működésünket. Az online jelenlét egy vállalkozás számára kulcsfontosságú. Az aktív, elkötelezett követőtáborunk a közösségi médiában nagy versenyelőnyt jelent számunkra. A webáruházunk ad megélhetést ebben a pandémiás időszakban, ugyanis fesztiválok, vásárok és piacon nélkül más bevételi forrásunk nincs.
Hozd létre saját vállalkozói profilod!