TurizmusBudapest XI.

Hungary NEXT (Bódis Gábor)

Márkázás, turizmusfejlesztés, stratégia, turizmus

Desztináció marketing minden szinten: stratégia, koncepció, vizuális arculat, kommunikáció és egyedülálló Brandboost tréningek a turizmusban. Fiatal teamünk szakít az unalmas és sztenderd megoldásokkal, a szakmában elsőként beszél a jövőről.

Miért lettél vállalkozó?

Érdekel és szeretem azt, amivel foglalkozom. Egyetemi oktatóként és piaci vállalkozóként is meghatározó szereplőjévé lettem a turisztikai szektornak. A tapasztalat gyakorlatias interpretálása és implementálása vezetett oda, hogy egyre többen keresnek meg, ami nagyon is inspiráló. Innováció és a felelős turizmus menedzsment szemlélet és attitűd mozgat, és az, hogy a piaci szereplők általam, általunk is legyenek képesek kihasználni a szinergiákat.

Milyen termékekkel, szolgáltatásokkal foglalkozol?

Turizmusfejlesztés, tanácsadás, márkaépítés. Menő desztináció kommunikáció. Stratégia, de nem copy-paste, hanem a helyi közösségek értékalapú, identitásalapú ígéreteire szabott, fogyasztási mintákra alapozott szegmens-specifikus üzenettel. 2012 óta, számos elismeréssel és megkereséssel.

Mire vagy büszke vállalkozóként? / Miért vagy büszke a vállalkozásodra?

ÚJ-GENERÁCIÓS TURIZMUSMARKETING

Politika-mentes munka, versenyképes eredmények. Megbízások állami szervek, minisztériumok és önkormányzatok felől. Kistérségek, települések éppúgy számítanak ránk, mint a kkv-k és a multik.

Hogyan segítik digitális, online eszközök a vállakozásod működését?

Promócióban mindenképp, illetve online turisztikai marketing képzéseink ma már portfóliónk részét jelentik.