VendéglátásBudapest XIV.

MÁRTOGATÓS Gourmet Bt.

Egészséges vállalati és rendezvény catering

Egészséges catering megoldásokat adunk munkahelyre, rendezvényre, otthonra vagy piknikre. Koronavírus üzzemmódban pedig: covid-safe irodai bekészítést és home office box feliratkozást vállalatoknak, illetve online konferenciák cateringjét biztosítjuk.

Miért lettél vállalkozó?

Engem az alkotás és a problémamegoldás motivál. 🎨

...egy ilyen motiválás alkalmával az történt, hogy szerettük volna megreformálni a multiplex mozikban kapható nachos chips + salsa mártogatós kombinációját és valami egészségesebbet alkotni belőle - és nem műanyag csomagolásban. Ebből a kísérleti koncepcióból lett végül a Mártogatós, amihez időközben már rengetegen hozzáadták a saját ötletüket. Mára már önálló lábon állva igyekszünk megismertetni minél szélesebb körben azt, hogy létezik alternatívája a szendvicsebédnek és van élet a kaszinótojáson túl is.

Milyen termékekkel, szolgáltatásokkal foglalkozol?

A meetingek és konferenciák catering ellátását szeretnénk megreformálni és egészségesebbé tenni. Ezen kívül a családi és baráti eseményeket még több örömmel és finomsággal megtölteni. A koronavírus okozta helyzetben egyedülálló módon az online konferenciákra is tudunk cateringet biztosítani. Munkáltatói juttatásként pedig egészséges, feliratkozós boxokkal lepjük meg a vállalatok dolgozóit, legyen szó több száz home office-ról, vagy irodában dolgozókról. Állandó célunk a fenntarthatóság és a társadalmi hasznosság is. Ezekre külön fókuszálunk, pl. társadalmi hatáslánc térkép készítésével, vagy az aktuálisan leginkább környezetbarát csomagolások bevezetésével.

Mire vagy büszke vállalkozóként? / Miért vagy büszke a vállalkozásodra?

A visszajelzések alapján egy olyan karakteres márkát sikerült építenünk azok körében, akik ismernek minket, amilyenek igazából mi is vagyunk. A legnehezebb helyzetekben pedig tényleg számíthatunk egymásra, csapatként.

Hogyan segítik a digitális, online eszközök a vállalkozásod működését?

Egyedülálló online catering rendelő weboldalt hoztunk létre, amivel néhány kattintásra, akár egy 100 fős rendezvényre is le tudjuk adni a rendelésünket úgy, hogy az egy komplett "bekészítést" jelent végeredményben a helyszínen, a megadott időpontban. Ilyet azóta sem látunk sehol. Online számlázórendszert használunk és minden adatot felhőben tárolunk. A költségszámláinkat mesterséges intelligenciát használó applikációval (Quick) rögzítjük. Projektkezelésre, illetve content calendarként a Trellot használjuk. Az ügyfeleinket az Active Campaign CRM rendszerében tároljuk, amivel automatizált és perszonalizált hírleveleket is tudunk küldeni, illetve nyomon tudjuk követni az életútjukat. A weboldalon az Analytics segítségével látjuk, hogy mit csinálnak a userek. Újabban saját termelésirányítási applikációt fejlesztünk, amivel hatékonyabb beszerzés, gyártás és logisztika a célunk.