OktatásBudapest XVII.

Kucharik Gabriella e.v.

Hatékony ügyvitel, adminisztrációs folyamat kialakítása

Ha úgy nézzük, mániákus vagyok. Elhivatottan ragaszkodom ahhoz, hogy a céges dokumentáció, annak azonnali elérhetősége, strukturáltsága, egyszerű áttekinthetősége adja meg az alapját minden céges működésnek. Legyen szó a könyvelésről, a beszerzésről, logisztikáról, vagy épp a marketingről, sales tevékenységekről. Ha nincs minden a helyén, ha órákat kell azzal tölteni, hogy egy-egy anyagot, dokumentumot, prezentációt, jelentést, kimutatást keresgélünk a végeláthatatlan mappalistában, rengeteg időt, energiát pazarolunk el.

Meggyőződésem, hogy egy jól kialakított ügyviteli rendszerrel nemcsak pénzt spórolunk, nagyban csökkentjük a munkatársakra nehezedő nyomást is.

Több, mint 20 éves, céges adminisztráció, vállalati kommunikáció, rendezvényszervezés terén szerzett tapasztalataimra támaszkodva, olyan kis, – közepes vállalkozásoknak segítek, ahol a napi ügyviteli terhek miatt a cégvezetésnek kevesebb ideje jut a cég profilját képező, elsődleges feladatokra.

Segítségemmel kézzelfogható, minden munkatárs számára érthető, követhető, egyértelmű ügyviteli struktúrát alakítunk ki, csökkentve ezzel a belépő munkatársak integrációjának idejét, a meglévő kollégák adminisztrációs frusztrációját, az “eltűnő” dokumentumok számát.

Milyen termékekkel, szolgáltatásokkal foglalkozol?

1 .Céges adminisztrációs folyamat rendbe tétele

2. Virtuális asszisztensi feladatok az alábbi területeken:

Vállalati kommunikáció

Asszisztencia

Grafikai megoldások

Online elemzések, adatgyűjtés

Rendezvényszervezés

Közösségi média megjelenések kezelése

Mire vagy büszke vállalkozóként? / Miért vagy büszke a vállalkozásodra?

A struktúra gyönyörködtet…

Gondoljunk a természetre, vagy az építészetre. Ahol rendben vannak az alapok, átgondolt, okos tervek alapján dolgoztak a mesterek, és gondos szakemberek kezében van a megvalósítás, ott igazi érték épül.

Meggyőződésem, hogy az üzleti életben sincs ez másként. Egy jól kialakított ügyviteli rendszerrel kereteket adunk a napi adminisztrációs feladatoknak, ezzel nagyban csökkentjük a munkatársakra nehezedő adminisztratív nyomást, növeljük az elköteleződésüket, motiváltságukat, és ezzel együtt nő a vállalat termelékenysége, produktivitása is.

Hogyan segítik a digitális, online eszközök a vállalkozásod működését?

Van saját, általam felépített weboldalam, használom a Facebookot, és a Linkedint.